dijous, 22 d’agost del 2013

Mosaic de petits-grans plaers d'estiu...

L'estiu se'm fa llarg i feixuc i hi puc trobar molts inconvenients, de fet molts més que avantatges, això és un fet!! Per això em ve de gust destacar coses que m'han fet sentir bé, petites pinzellades entre tantes i tantes coses que hem fet.... N'hi ha molts més, però no en tinc foto!!!


 Poder admirar les precioses finestres modernistes  d'Enric Granados, les he vist més impressionants que mai després sobretot de la bona notícia... no cal hormonar

 El coixinet de flors, tan bonic potser per tan efímer...

 La pau que transmet aquest racó de Segur

 Sentir que l'operació bikini ha tingut èxit...més val tard que mai!!

 Trobar objectes preciosos en els llocs més cutres i antiglamurosos


 Sentir a l'ombra el gust d'una bona lectura, sense presses... és igual que es faci de nit

 Les buganvílies esquitxant el cel i els carrers de colors i frescor

Els capricis compartits en bona companyia i amb un bon vi blanc gelat, del Penedès, clar

 Els cels tranquils després de la tempesta, i sobretot, gaudir de la fresca tan desitjada i esperada

 La solitud, el silenci, en plena platja, en ple agost

 Una bona caminada va bé per al cos i per a la ment, i per al genoll, sobretot ara que tinc prohibit córrer per sempre més

 Com els he gaudit, me n'he menjat un camió!!



 És Cadaqués? Eivissa? Menorca? No, és Calafell

 El millor tallat del món mundial, de la Creperia del Mar

 El tatuatge de henna amb dibuixos reikians que em donaran calma, energia i tranquilitat... a més són preciosos

 El Carib de la Costa Daurada, un diumenge qualsevol del mes d'agost a les 11 del matí. Falta el mojito
 Comprovar que un triquini que té més de deu anys ens segueix entrant com un guant!!
 El llagostí també em desitja bon estiu, caminant s'arriba a Roma..o era preguntant?

Faldilla dels anys 90 pura i original d'Eivissa... que encara em puc posar dignament...També entra, això és que ho he fet bé!!! La "cetona de frambuesa" ha fet el seu efecte!!!!!