divendres, 21 de juny del 2013

Tango libre

A l'inici d'aquest 2013 vaig fer-me el propòsit de llegir més, escoltar més música i anar més al cinema i al teatre. Després d'una conversa amb amics i familiars que sabien totes les estrenes teatrals i cinematogràfiques i que en parlaven apassionats, vaig pensar que ja era hora de fer-ho. Són l'aliment de l'esperit i de la riquesa interior de cada persona, ens fan viure en altres móns, créixer, reflexionar i sobretot gaudir de les experiències, de les idees, de les inspiracions d'altres persones que fan art, per a que el puguem viure, absorbir, gaudir... doncs ho hem d'aprofitar i viure no?

Ahir en plena experiència vaig veure/viure una pel·lícula francesa d'autor, tal i com la va qualificar el propi Sergi López, co-protagonista de la cinta i que era a la sala per a comentar-la entre tots. Difícilment l'oblidaré, per la seva bellesa i poesia, i per la manera com tracta la complexitat de les relacions humanes. Hi han tantes relacions, tantes sensacions, tants sentiments, tantes maneres de fer i d'entendre la vida com persones hi ha al món. O més, perquè de la mateixa persona en poden sorgir moltes de diferents, segons el moment que estàs vivint, el que et toca viure. Preciosa cinta que vaig gaudir cada segon... A més a més, el preu de les sessions de cine club el posa cadascú, pagues el que creus que val, en aquest cas el preu de l'entrada és de 7 euros, que són els que vaig decidir pagar, però es pot entrar sense pagar ni un cèntim. Una bona opció perquè tothom tingui accés a la cultura. 
Abans de començar la projecció, una parella de ballarins professionals va ballar un tango entre els passadissos del cinema amb una tendresa, suavitat i volatilitat que va fer que tots els que érem allà ens quedéssim amb la boca oberta. A l'acabar la pel·lícula, debat amb el productor i el Sergi i després copeta de vi per a tothom...Estic contenta d'haver-hi estat, ja espero que arribi la següent sessió, m'hi apunto segur!!