diumenge, 17 de juliol del 2011

Petits-grans plaers...

"Hola, chica no encontrar chica, yo encontrar tu, como estás... Tu española buena"...em diu, jo li dic "y tu también, eres muy cariñosa, y amable"...


Es diu Pan, és xinesa i fa molts anys que tenim una complicitat especial, i em cuida i em mima per quatre xavos, els caps de setmana passa sobre les cinc de la tarda per veure si hi sóc, alguns dies ella vé a veure'm i em vol relaxar de totes-totes, li dic que no porto diners, em diu que és igual, que ella em fa el massatge i ja li pagaré un altre dia... és bona persona, i té un somriure etern als llavis... siii, hazme espalda y piernassssssss.......... al final em convenç per un "completo", em posa bàlsam de tigre per tot el cos, comença per les cames, part del darrera, no es deixa ni un racó, glutis, un massatge profund i vitalitzant, esquena, cervicals, dorsals, lumbars, m'espetega tot, quina passada de dona!!! Quan em fa girar i em relaxa pit, espatlles, costelles, panxa, braços...me'ls estira, i m'agafa la mà entrecreuant els seus dits amb els meus, jo obro els ulls quan el sol em deixa un treva i la veig que somriu, mirava per si s'havia convertit en una nena petita, doncs al tacte entre la meva mà la seva és diminuta, infantil... segueix per la cara i el clatell, i les orelles i els ulls, i el cap, la pell se m'erissa completament quan els seus moviments dolços però contundents fan que els seus dits se'm clavin al crani, és un moment per deixar-se anar, sota l'escalfor del sol, quin descans, quin relax..........MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM................. són els meus petits-grans-plaers-luxes del cap de setmana ;-)