diumenge, 19 de juny del 2011

Visca l'estiu!!!!!!!!!!!!

Al costat de la meva gandula he sentit un soroll com de galliner, gent cridant, rient, quan he aixecat el cap per curiositat, per veure què era el que trencava la pau que compartíem el meu mp3 i jo, he vist una cosa que m'ha deixat corglaçada: Una criatura de pocs mesos, gatejant per la sorra, amb una pell morena exagerada per la seva edat, això m'ha fet deduïr que potser era gitana. El que m'ha deixar freda és la quantitat d'or que portava a sobre, arracades gegants, penjolls (així, en plural), anells!!! i braçalets, als canells i als turmells!!!!!! I això per anar a la platja!!! Després he vist que hi havia més canalla, amb el que m'agraden a mi, ai senyor...  :-P

Bé, no sé què dir dels pares...dues parelles de vint-i-pocs anys, ells: cos de gimnàs, perilla, cabells curts de sobre i melena llarga i ondulada per darrera, plens d'or fins les celles, igual que els nens de pocs anys que porten, també plens però no tant com la nena... Per suposat plens de tatuatges, cames, esquena, pit, braços... Elles: cos contundent, bikini cridaner, l'or tampoc falta per enlloc, criden molt i riuen, melenes negres arrissades i llarguíssimes al vent. Quan miro bé l'escena veig que han agafat gandules per a tots, i estan sota d'un tendal, on hi han penjat...les gàbies dels ocells!!!!!!! Ja feia dies que no en veia...les trobava a faltar !!! :-P

Ara arriben els africans amb les bosses de D&G, Prada i Chanel i les ulleres, les gitanes ho compren tot. Ells fumen porros de maria, m'arriba tot el fum i crec que m'estic col·locant per moments, feia temps que no notava aquesta sensació...

Els nens dónen pel sac pels voltants molestant a tota la gent que hi ha estirada, inclosa jo, i els pares, en comptes d'advertir-los, riuen xulejant, com amenaçants. El noi de les gandules els hi demana el tiquet conforme han pagat el lloguer, ells diuen que ho han fet i el noi els diu que ho demostrin, tenen un estira-i-arronsa fins que el noi decideix retirar-se sense cobrar...crec que té por que li caigui una ganivetada com a mínim.

Cremada ja (no de sol, que s'ha ennuvolat, sino de tota la penya!!) Decideixo marxar al cap de poc d'haver arribat...és la platja els diumenges d'estiu. 

Si us plau, quan falta per la tardor???????

 Platja semblant a la que he anat avui

Platja a la que vull anar algun dia, Porto Torres, Sardenya