dijous, 28 d’octubre del 2010

L'altre dia vaig somniar...

Fa uns dies vaig tenir un somni...sorties tu Llauner!!!!!!!!!!! Increïble després de tants anys!!!!!!!!!!!!!!!!!

L'endemà a la tarda, un company va penjar aquest vídeo just en el moment en que jo obria la xarxa...és un moment per a recordar, la cara que em va quedar, els records que em van venir al cap, després de tant de temps, el 7-14-21 a la Pedra amb el Joan i l'Eli de testimonis muts, i de tants records més, també vaig recordar la Caterina, la teva mare i la botiga que tenia quan jo era petita, els teus germans, tantes coses, i de cop, vaig recordar el to de la teva veu i el vaig sentir, com si fossis al darrera meu, "vinga va, tants collons"................ Llucifer!!!!!! ara una te'n diré!!!

"Sant Quintí: Dins dels actes de la festa major es fa un homenatge a Josep Pons "Llauner", desaparegut enguany, el qual havia estat durant molts anys el llucifer de la colla de diables centenària del poble. L'homenatge compta amb els llucifers de les vuit colles centenàries, excepte de la de Vilafranca en representació de la qual hi va un diable."

Això és el primer que m'ha sortit quan he posat "pons llauner" al google..de l'any 2003.

Les imatges que m'atrapen, cares, carrers i escenaris coneguts i estimats, que formen part de la meva vida, i sobretot la teva forca Llauner, únicaaaaa!!!! jejeje petons de FOC